Sunday, January 27, 2013

|Gadis Pashmina 001 - KakMaeriGadisPashmina|

Kenapa dalam banyak banyak nama, nak gak letak nama Gadis Pashimina ea? Sebab aku suka sangat Rebecca Bloomwood a.k.a Becky dalam novel Shopaholic. Kekadang aku rasa aku adalah klon Becky. Aku gila shopping, Becky pun suka shopping. Yang beza Becky akhirnya jumpa Luke but it's impossible for me to find my own Luke. And then dalam series shopaholic, kan Becky guna nama samaran Girl with the Green Scarf , as nama pena dia. So lepas tu aku termotivasi nak jadi cam Becky jugak. Guna nama samaran Gadis Di sebalik Selendang Pashmina. Okeh, ini dah perasan sangat. Sila tampar aku supaya kembali ke alam nyata.


Okeh, whatever it just a name. Tapi dari dulu aku suka sangat nama ni, Gadis disebalik selendang pashmina. Walaupun aku dah tak berapa nak gadis sekarang. Umur 25 tahun bolh diconsider sebagai gadis ke? Ok, taknak peduli. Nak jugak guna nama ni.


Most of time, memang aku rasa aku adalah Becky. Kitorang suka barang branded, walaupun tak mampu nak beli. Bila nampak sale, sumpah memang tak boleh nak control diri. Kekadang rasa barang yang dibeli tu memanggil manggil suruh aku beli. Cam sekarang gila ah, setiap hari aku rasa note 2 dok seru nama aku suruh beli.

Oh, jap ada agi beza. Becky cantik, aku buruk. tapi tak dulik! I'm still a Becky, in other version.

No comments:

Post a Comment