Sunday, January 27, 2013

|Gadis Pashmina 002 - BlogAku|

Sebab ini adalah blog aku, jadi eh aku punya suka kan boleh update pasal hapa? haha. Ini blog takde tema. Ini gak blog takde iklan. Sebab ini adalah tempat aku untuk mumbling, tempat aku nak mencarut, tempat aku nak menangis, tempat aku jugak nak berpuitis jugak!

Kalau rasa nak cerca, cercalah selagi mungkin. Kalau rasa nak puji, pujilah selagi boleh. Itu hak individu. Kalau semua org pikir sama pun susah jugak, mesti hidup dah takde variasi kan? Bak kata pepatah " kalau kita taste Camelia kita tak boleh marah orang yang taste Ramlah Ram".

Kalau rasa taknak orang cerca kalau tulis blog, tak yah buat umum. Buat private. Kekadang aku pelik gak orang orang ni. Buat semua benda public tapi bila kena cerca sket dah dok melenting. Eh aku pun kekadang camtu. Once kita dok publish, aku rasa kita dah patut terima consequence yang mendatang. Tak semua orang suka cara kita. And kita jugak tak boleh paksa orang suka cara kita.

So kalau korang nak bambu aku dalam blog ke cara penulisan aku silalah. aku xde hak nak halang n nak marah since aku yang menggedik dok publish entry and buat blog public. Kalau suka pun (eh ade ke orang nak suka), diam diam je. Sebab feeling suka dalam diam uh lagi best kot?

Ahha. Ok, enough dengan merapu. Next plese!



No comments:

Post a Comment